asude456 kızlar gebelik testi yaptım silik çıktı kanda beta 5 çıktı o gün normal adet oldumm adetim bittiği gün tekrar test yaptım yine pozitif bugun kan verdim beta 24 çıktı sanırsam kımyasal gebelik yasıyorum beta ne zaman sıfırlanır adetle atamadımı acaba vucut 😣
34_21_23 asude456 kimyasal olsa kanamadan sonra beta yükselmez azalır kanama bitince sıfırlanır. Siz tekrar kan verip bakın betaya
blueberyy00 asude456 arada 4 gün varsa 2 günde bir iki katına artar sağlıklıysa seninki iki gün sonra 10 larda tekrar iki gün sonra 20 lerde olur normalde sanki normal artmış gibi iki gün sonra tekrar kontrol ettirin kanamanız bittimi
iremgun asude456 aslında tam artması gerektiği gibi artmış bir doktora mı görünseniz acaba vakit kaybetmeden her ihtimale karşı. Benim bildiğim çünkü kimyasalsa yükselme olmaz adetten sonra aksine azalmya başlar sizin artıyor.
asude456 plakayerli canım doktora adet oldugumu belirttim önemsemedi gebelik var dıyor ısrarla anlamadımkı bende 2 gun sonra tekrar kan istedi bende şuan dış gebelikten korkuyorum yada başka bir hastalığım olmasından
asude456 blueberyy00 evt canım kanama tamamen kesildi kanama oldugu gün 5 di 4 gün sonra 24 dış gebelik olabılırmı
Gizmolata asude456 annem 9 ay boyunca adet oldu kardeşime hamileyken, o yüzden 6 aylık farketti😂 karnı ağrıyınca doktora gitti ve şok, kiloda almamıştı, yani regl olmak normal gebeyken
plakayerli asude456 neden olumsuza bu kadar odaklısınız anlamadım valla bence hamilesiniz ve üstüne gördünüz :)
blueberyy00 asude456 dış gebelikte bildiğim kadarıyla kontrolsüz orantısız artıyor değer sen tekrar kan ver iki gün sonra
Gizmolata asude456 benim abimle eşi kadın doğum uzmanı hiç böyle bişeyin imkansız oldugunu söylemediler. Hatta daha geçen hafta abim annem gibi bi abla geldi 5 aylık hamile farketmemiş her ay düzenli kanaması oldugu için diye anlattı
Gizmolata asude456 yani şöylesi daha doğru regl kanaması olarak geçmiyor, ama kanamalar oluyor genelde 20-25 gün arasında geldiği için düzenli kabul ediliyor. Kanamalı hamilelik çok var ben 20. Haftama kadar progestan kullandım hepte yazarım burda kanamam oluyordu hep
bigunanneolucak asude456 canım senİ korkutmak istemem ama rahimde kalınlaşma yoksa dış gebelik ihtimali yüksek 😢
Nes_35 asude456 canım bence kesinlikle doktora gidip tekrardan kan testi yaptır. Bende şuan ya dış gebelikten ya da üstüne görme ihtimali üzerinde düşünüyorum. Ben kimyasal gebelik geçirdim kanamam yoğun oldu 4-5 gün sonra beta sıfırlandı doktora kontrole gitmiştim. Sende bir tekrar kan aldır ve muayene ol derim hiç belli olmaz canım belki de hamilesin :) Hayırlısı olsun canım🙏🏻