Tuuuuu aynı haftada yasadım canım . Düştü zannederek doktora gittim . Ama iyiydi çok şükür . 2 gün vurulmak üzere iğne aynı zamanda progestan günde 2 doz verdi . Wc ve yemek dısında kalkmamamı istedi . Öylede yaptım . Kırmızı kanamam 1 gün sürdü ama kahve lekem 1 ay kadar geldi bende 1 ay kadar çok dikkat ettim hep yattım . 20. Haftamıdayız . Hersey yolunda çok şükür canım . Hiç merak etme . Kendine çok dikkat et ve ilacı ihmal etme . Yoluna girecektir . Çok kişinin basına geliyor . Sağlıkla kucagına al insallah 🙏🏻❤️