Yasin okuyan da duydum ben. Net bir kaynak yok çünkü Kur’an da geçmiyor Hadis kitaplarında da yok gelenek haline gelmiş dua okumak zaten sevap. Ben kullanmayacağım Meryem Ana otu Sezaryen olduğu için ama kullanacak olsam yasin okurdum çünkü çok tesirli. Sonrasında Felak ve nas kötü enerjiyi nazarı atmak için ve tabi sonuna da inşirah eklenirse sakinlik dinginlik verir vesveseyi kaygıyı korkuyu alir