Edakuz58 Kizlar suana kadar hangi testleri yaptrdiniz ve sirada hangi testler var ben 2 li ve 3lu testimi yaptrdim sonclarm temz ckti sukür
Gigy Edakuz58 ikili tarama ve detaylı ultrasona girdim 12.haftada ,önümüzdeki haftalarda detaylı ultrason var ,onun dışında şu an başka bir şey yok ☺
Happylif3 Edakuz58 Hiç bir testi yaptırmadım. Yaştan dolayı yüksek çıkar dedi doktor. Yaptırmayalım dedi
Bsmlh Edakuz58 2 Li yaptırdım her ay düzenli kan idrar verıyorum dün detaylı yaptırdım sırada sanırım 24 den snr şeker var
Artemis16 Ben ikili test yaptırdım dün kontrolde detaylı ultrason istedi bide onu yaptırcam 20+6′yım bende
zeynepbalci Edakuz58 malesef ama ben gidip değiştirttim 24. haftaya geliyo o zamana detaylı mı olur dedim haklısınız dedi değiştirdiler
Mihriban_6161 Edakuz58 2 li ve 3 lü tarama testini yaptırdım bir de detaylı ultrason hepside temiz cikti Rabbime şükürler 😊😊😊