Happy_27 çok şükür ilk üç ayım rahat geçti benim. Ama hiç midem bulanmadı mı tabi bulandı. Ben sadece sabah kalkar kalkmaz daha yataktayken tuzlu çubuk yiyordum. Sonra en fazla yarım saat içinde kahvaltımı yapmaya çalışıyordum. Öğünlerimi atlamamaya çok özen gösterdim. Sağolsun eşim de çok yardımcı oldu. Buzdolabı bana kokuyordu midemi bulandırıyordu. Sürekli eşim ilgilendi mutfakla. Ama gerçekten üç ayın ardından hiç bi şeyim kalmadı. Ne ağrım ne bulantım. Gerçekten de hamileliğin balayıymış üç aydan sonrası. 😌 Sizin de az kalmış bitmesine. Dördüncü ayla beraber rahatlarsınız inşallah 🤗