Kızlar merhaba 12+6 oldum şuan folik asit d vitamini damlası ve demir ilacı kullanıyorum. Folik asit hamileliğimin başında yazmıştı doktor aldım bitince tekrar almamı söyledi kaç aya kadar içeceğim eşim de çok ilaçlara düşme beslenmene dikkat et diyor. Zaten yeterli beslenemiyorum kusmaktan ve bulantılardan. Balık yapı hapı da al demişti doktor onu almadım haftada iki gün balık yemeğe zorlayacağım kendimi benim gibi iki hap bir damla kullanan var mı acaba