Yesimmmmmm bizde travel sistem bebek arabası bakıyoruz ama çok kararsız kaldık. Tecrübeli annelerin youtube videolarını izledim sonuç olarak gördüm ki 3-4 yıl travel sistemi kullanmak çok zor çünkü en hafifi bile ağır oluyor o yüzden kullanımı işkenceye dönüşüyor. O yüzden çok pahalı olmayan orta dereceli travel sistem almaya karar verdik. Sonrasında 1,5-2 yaşına gelince hafif baston tipi arabalara geçiş yapılır gibi.