Ebrukkse Ben düşük yaptığımda Seher hanım ile tanıştım resmen benimle güldü benimle ağladı eşime çok destek oldu hastayı çok güzel bilgilendiriyor ilgili bir doktor kesinlikle tavsiye ederim şuan 13+2 hamileyim seher hanıma gidiyorum 🤗 (hastanenin hasta bakıcıları ve hemşireleri nedense pek bir burnu havada sadece onu sevmiyorum)