Bebisveannesii ayy ayni isim sorunsalı tabi bende Ada ismi de vardı Önce Ada dedim sonra Liya baktım Liya ismini sürekli söyleyince hoşuma gitmemeye başladı Oğlumun adı da Mehmet Ayaz olunca Arya daha uyumlu diye düşündüm Arya katacağım inşallah kızımın adını sırf bi daha değişmeyeyim diye isimli bilekli yaptırdım 😃