Mrvtrd Merhaba arkadaslar 28 haftalık hamıleyım ve dun aksam sağ gogsum bırden agırmaya basladı dokunamıyorum bıle otekınde hıcbısey yok bu normalmı yoksa dktra gıtmelımıyım