Benim 2 haftalikken falan başladı oradan tahmin ettik hamile olduğumu ama benim hafif bulanti, sabah bulantısı ve araba tutması şeklinde oluyordu. Bir de maske yakınca çok kötü oluyordum. Kolonya ile aşk yaşıyoruz. 4 ay bitiyor 17+2 deyiz eskisi kadar etkisi kalmadı ama kolonyasız maske falan takamiyorum hala