Doktorlar 2,5 ve aşağısı istiyorlar, ilaç yazıyor dahiliye tarafından sabahları aç karnına içiyorsunuz bebeğe herhangi bir zararı yok. Yüksek olması bebeğin beyşn gelişimini etkiliyormuş. Bir de düzenli olarak kontrol ettirin ayda bir çünkü son aylara doğru hormonlardan artabiliyor ilaç kullanıyor olsanızda.