Ya kızlar dünden beri karnım ağrıyor ama böyle sancı gibi değil sanki sızı gibi anlık gelip geçiyor karnımın içinde. Hani ayıptır söylemesi ishal olursunuz da boş bir sızı olur ya karnınızda öyle anlık gelip geçiyor. Baska hic bir problem de yok neyden olur acaba korkmalı mıyım 3 gün önce gittim doktora hic bir sıkıntı yoktu