Rumeysagnc Merhaba güzel anneler 2. Hamileliğim ve 19. Haftadayım hala bebeğimi hissetmiyorum çikolata yiyorum süt içiyorum ama hissetmiyorum ne zaman hissederim acaba ?
ecembugra53 Rumeysagnc hareketlerini 24. Hadtaya kadar bazen hissetmeye bilirsin bu kişinin göbek kasları karın kasları vE yağlarından kaynaklı bir durum her hamilelik farklıdır 😊
glnzem Rumeysagnc bende 19+4 teyim ilk defa bir hafta önce bir kere hissettim bi daha da hissetmedim. Bende çikolata yiyip uzanıyorum karnımı okşuyorum bir iki tane ufak ufak tıklatıyorum ama bana mısın demiyor 😊😊
sherlock_anne Rumeysagnc ilk gebelikte karın bölgesinde yağlanma çok olmuşsa ondan kaynaklı hissedilmeyebiliyor
Rumeysagnc ecembugra53 normalde 2. Gebelikte erken hissediliyor diye biliyorum ondan bi tedirgin oldum
Efee2021 Her gebede aynı olacak diye bir kural yok, içinizi ferah tutun.Herkesin bünyesi birbirinden farklı. Bebeğin sağlığıyla ilgili büyük endişeleriniz oluşuyorsa tabi ki acile gidin bi bakın