iremurat canım kordonun baglantısıyla ilgili bişey dedi mi?bana bugün doktor kordon plesentaya ortadan girmesi gerekirken yandan girmiş dedi bebegin beslenmesiyle ilgili sıkıntı olabilirmiş😔ilerleyen zamanlarda gelişme geriliği olabilir ve daha az kiloyla doğabilir dedi😔