Mzyyn27 ecembugra53 evet daha küçük ama hayırlısı olsun fark etmez 🤗 bizimkisi sadece merak 😇 ilk çocuğumuz inşallah ❤️ Teşekkür ederim yorumunuz için
ecembugra53 Mzyyn27 hayırlısı olsun bacım 😊🥰 Rabbim gönlüne göre versin benim de oğlusum var teyzesi 2 aylık uyutuyorum suan 😊
ecembugra53 Mzyyn27 yok canım ben ilk Doğum yaptım 😂😊🤲🏻 Oğlum oldu suan hamile değilin 😊 Tabiki kardeş edixem ona ama daha erken