Sibell78 Kızlar haftaya Perşembe randevum var. O gün 13+6 haftalık oluyoruz. İkili tarama testi daha yaptırmadk o gün yaptırsak geçmi oluyor sizce ?
Kaderimm Sibell78 randevu veriyorlar cnm onun için biraz ileri tarihe ben 13+6da yaptırdım ama doktoruna bı danış yinede belki yaparlar
bus91 Sibell78 evet canım aynı ikilide risk görürse istenıyor ama sen ikili kaçırdıysan direkt üçlü alır zaten