Bir_anne12 MeRaLm ben spinal olsun şimdi 2. Gebeliğim bunda da öyle istiyorum zaten hiç bir şey hissetmiyorsunuz
Smctn MeRaLm bende panik yaparım birde spinal baş ağrısı yapıyor bende oyuzden genel istiyorum sakinleştirici olunca bisey hatırlanmıyor diyorlar ozaman spinal olmanın anlamı kalmıyor Hakkınızda hayırlısı olsun
Happylif3 MeRaLm Panik yaparsanız sakinleştirici veriyorlar ama yoğun bi sakinleştirici. Hiç bi şey hatırlamıyorsunuz
Gamzeakd Smctn valla ben ilkinde genel oldum uyanış çok kötü olmuştu 🙈 şimdi kesimlikle epidural istiyorum 🥰