Arkadaşlar merhaba 22+3 haftalık hamileyim 4 gündür feci şekilde kaburgalarım batıyordu ve geceleri hiç bir şekilde uyuyamıyordum sağ böbreğim çok ağrıyor diye doktoruma gittim durumu anlattım o da bana böbreğin genişlemiş dedi 10 cm olmus bu şekilde devam ederse müdahale edicez dedi korktum açıkçası. Bu durumu yaşayan var mı aranızda?