Sera44 öncelikle sabır diliyorum size ve yerinize koydum kendimi gerçekten çok iyi dayanma gücü gerekiyor 😞 Benim anladığım kadarıyla eşiniz sorumluluktan kaçıyor , aşırı bunalmış , evdeki kalabalık aynı zamanda onu da yoruyor ki haftaiçi eve gelmek istemiyor , iş yeri uzak bahanesiyle eve gelmiyor , eğer maddi durumunuz da iyi değilse ailesinden herseyi bekliyor olabilir .. şu durumda ne kadar çok üstüne giderseniz gidin ters tepecektir. İş yerinde kalacağı bi gün siz yalnız kalmak için yanına gidin , son kez konuşuyorum diyin , güzelce durumunuzu prikolojinizi anlatın ve seni de anlıyorum diyin.. baktınız anlamıyor artık bi karar vermeniz gerekiyor maalesef..