Bsrakmn Ben rutin kontrolüne gitmiştim, ıkı aydır demir hapı almama rağmen demir ve b vitaminim iyiyken kan seviyem artma ıs, kadın doğumcum dahiliyeye gönderdi. Dahiliyeye kan ve ultrason istedi, ultrasonda böbrek büyümesi çıktı ama büyük ölçüde değilmiş, kan olayını kafaya taktığımdan böbrek büyümesini adam akıllı soramadım, pazartesi ben de soracagm bu konuyu.