_imra_1213 Kizlar dün bebeğin kıyafetlerini yıkarken normal deterjan atmışım, çıkartıp astiktan sonra aklıma geldi sizcce çok mu önemli bebek detercaniyla yıkanması, zaten ütü yapılacak ütü mikropları öldürüyor ya , malum hamilelik çok unutkanlık oluyor ☺️🌹
Mondlicht _imra_1213 önemli olan alerji falan yapmaması bence bebeğiniz de. ben kızımda ilk 3-4 ay kullandım sabun tozu sonrasında normal deterjan kullandım zaten az koyuyorum diye şükür Bi alerji yapmadı öyle de devam ettik. Bazı bebişlere alerji yapabiliyor diye duymuştum
Zeynepreyyan _imra_1213 normal deterjanlar da çok fazla kimyasal parfüm vb. var . Bebek deterjanları bebeğin cildine zarar vermiyor parfüm ve ağır kimyasallar yok
Oykuaygun _imra_1213 Bi süre sonra zaten normal detarjanla yıkamaya başlıyor anneler bir şey olacağını sanmıyorum. Çevirip içlerini de ütülersiniz bir şey olmaz
Hatice1_ _imra_1213 ben çoçuğumun tenine hiç bir haram olan marka kullanmadım helal Türk malı boron deterjan aldım onunla yıkadım çünkü bebekler o kadar masumlarki şimdiden helal şeyler yapmaya dikkat ediyorum 🤷🏾♀️ Tercih meselesi tabi ki 😊
gamzosgamzos Evet onemli soyle ornek veriyim canim bebegimi bizim detarjanımızla yikanmis carsafta bile uzatinca tenine degen yerde kirmizi kabarcik oluyor 1 yas 20 gunluguz hala bebek detarjani kullaniyorum ayri yikiyorum kiyafetlerini hatta kirli seoeti bile ayri 😀
gamzosgamzos Ayssmom evet teyzesi biraz cildimiz hassas opunce bile hemen kizariyor 1 yasini gecmesine ragmen 😊
ozgeetpc _imra_1213 bence kesinlikle tekrar yikamalisiniz. Ben kimyasal konusunda çok hassas davrandım benim için en önemli konulardan biri haline geldi. Çamaşır deterjanı biberon temizleyicisi şampuanı kremleri hepsini araştırarak özenle seçtim en masum olanı bulmaya çalıştım. Minicik tenlere doğar doğmaz parfüm kimyasal alkol paraben değmesi düşüncesi beni dehşete düşürüyor. Belki ben fazla hassasım ama onları dünyaya gelir gelmez kimyasala bogmaya ne hakkımız var. Kendi parfüm Makyaj malzemesi yumuşatıcı vs kullanimimiza da ne kadar çok dikkat edersek onlar için o kadar iyi 😊
Zeynepahmett ozgeetpc tavsiye edeceğiniz bir deterjan var mı canım? Ben kızımda üni baby kullandım iki yaşına kadar şimdi normal deterjan ile yıkıyorum. Şimdi araştırayım dedim de onu da tavsiye etmiyorlar pek
_imra_1213 ozgeetpc evet doğrudur, bende araştırarak alıyorum herşeyi, ama her ürünün altındaki yorumlara bakıyorum birisine iyi geldiyse birisine iyi gelmemiş bence bu cilt meselesi
ozgeetpc Zeynepahmett ben minoris tercih ettim diğer içeriği temiz markalar arasında duru granül matık siveno incia dalan green Clean baby me granül sabun var çamaşır deterjanlarında. Pişik kremi şampuan losyon mustela tercih ettim. İncia kokoso evomere minoris mummsy natural yesilmarka ecowel diğer alınabilir markalar. Biberon temizleyici leke cikarici yine minoris. Bebek bezi ve ıslak mendil sleepy. İslak mendil de her ne kadar doğala en yakın olsa da sonucta deterjanli o yuzden baby me nin bebek temizleme pamukları var bi süre onlardan kullanmayı düşünüyorum altını alırken falan da
[silindi] _imra_1213 tekrar yıkamayacaksanız bile mutlaka durulama yapın tekrar. Öyle hassaslar ki ilk zamanlar tenine olabildikçe kimyasal değdirmeyin. Zararı gözle görülür bile olmasa da kokusu vs bebeği rahatsız edebilir
gulsen03 _imra_1213 ben olsam kısa programda bebek deterjanı ile tekrar yıkardım. Nolur nolmaz eğer alerjik tene sahipse Allah korusun iyileştirmesi çok zor oluyor. Benim bebeğimin teni de çok hassastı hiç normal deterjan kullanmadım ama ona rağmen ne kremler denedik fayda etmedi. Büyüdükçe tolere edebildi ancak.
_imra_1213 gulsen03 peki hiç normal deterjan kullanmadiysaniz, alerciyi bebek detercani yapmadığı ne belli ☺️ yani herşeyi doğal kimyasal olmayan şeyler kullanıyorsanız yinede alerci yapıyorsa demek sorun detarcanda deyil 🌹
haziranin25i _imra_1213 çoğu deterjanlar bizlere bile alerji yapabiliyorken bebeğe de alerji yapar 🥺 bu nedendir ki tüm anneler bebeğinin kıyafetlerini kimyasal olmayan deterjanlarla yıkar 🤗