Hanımlar merhaba konya büyükşehir Hastanesi’nde daha önceden doğum yapanlar doğuma eşiniz de giriyor mu acaba bu hastanede ben iki doğumumuda orda yaptım ama bu doğumuma eşimde girmek istiyor doktoruma da gitmeme daha var o yüzden burdan sorayım dedim.