07.01.2021saat 22:00 da doğum yaptım. Sabah 10 da yatisiım verildi 3 cm açıklıkla odaya geçtim suni sancılar falan rahim ağzı genişleme için iğneler iki tane suni sancı poşeti takıldı bebek bir türlü kanalaa grmedii artık son zamanlarr ağrılar dayanilmicak Hall aldı doktorum artikj sezeryan karar verdi ve oğlumu çok şükür ki kucagimaa aldm o annen öle tarifsizdi ki herşey. Allah herkese nasip etsin ins. Şimdi sizlere sormak istediğim bu sezeryan dikisagrilari ne zaman geçer birde sezeryan olan arkadaşlar doktorunuz antibiyotik yazmismiydi 7 günlük ve ağrı kesici haplar tecrübenizi bekliorum