Nbiyecbn26 canım benim de salı günü sezeryanım var ve öncesinde hiç basur sorunum yoktu ama şu beş gündür dış basur sorunu yaşıyorum kanama falan olmadı ama kulak memesi gibi şişmiş kaşıntı ağrı yapıyor hamilelikte baskı olduğu için normalmiş zaten doğumdan sonra hafifleyeceğini söyledi doktorum, krem falan kullanıyorum ılık suya oturuyorum onlar biraz rahat ettiriyor sadece normal doğuma engel oluyor basur onun dışında herhangi bi sıkıntısı yok