Kızlar merhaba, Adetleri düzenli biriyim, 27-en geç 30 gün arasında mutlaka adet görürüm. Geçen tesadüfen 14. Günümde doktor randevusuna gittim ve yumurtanın oluştuğunu gördüm, deneyelim dedik, (daha önce denemedik) ben de hiç olacağına ihtimal vermeden normal hayatıma devam ettim sadece demir eksikliğim olduğu için demir ilacı kullanımının yanında nolur nolmaz diye folik asit de içtim bu kadar. İki üç gündür kasık ağrım var meme hassasiyeti çok arttı ve regl olmayı bekliyorum. Bu sabah hala bir damla bile kan görmeyince hadi test yapayım dedim, yaptım. Bir iki dakika hiçbir çizgi çıkmadı ay neyse bozuk bu diye düşünüp içeri gittim. Yarım saat sonra çöpe atmak için teste baktım ve çift çizgi! 😱 yani inanamıyorum şuan sizce gebe miyim? Kan testi için pazartesiye kadar bekleyeyim diyorum neticede hala adet görebilirim gibi geliyor. 4+2. Günüm hesap olarak bugün… tecrübelerinizi paylaşın lütfen? Çok şaşkınım sanki bu kadar kolay olamaz gibi ](src)