1prenses1prensim canım haftan iyi, artık doğum olması normal, korkacak bişe yok bence, ben 30.haftada sancılandım, 1gün hastanede kaldım, şimdi evdeym, inşallah bi 36yı görsem içim rahatlıycak🙏🏻 Allah bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻