Arkadaşlar evimiz kömürlü. Çevremizde soba yakan evlerde var. Bu eve yeni taşındık. Yatak odamızda balkon kapısı var, yani diğer odalara göre daha çok hava geçiriyor.
bende faranjit var yani normalde hiçbir şey yapmasam bile boğazım kuru uyanıyorum, bağırırsam sesim kısılıyor vb. Bu ön bilgileri de vermek istedim şimdi soruma geçiyorum. 2 gecedir burun tıkanıklığından uyuyamıyorum. Ama nezle olmuş gibi bir tıkanıklık değil. Nefes alıp verirken horlar gibi ses çıkıyor, et varmış o rahatsız ediyormuş gibi. Bu gece çok zorlanınca yazmak istedim. Artık ağzımdan nefes alıp verdim biraz daha uyuyabilmek için. Buhar makinesi alsam faydasını görür müyüm. Acaba odadaki kuruluktan kaynaklı mı oluyor bu nefes alamama 😔