Kızlar 39+5 oldum Bayadır sancılarım falan oluyodu pazartesi en son kontrole gitmiştim başı da inmemiş Di aşağı bu 2 3 gündür daha çok ağrılarım oldu bel ve kasık da az önce uyandım lavaboya gittim iç çamaşırımda ıslaklık var acaba suyum mu gelmeye başladı yoksa uykumda idrar mı kaçırdım bilemedim ilk hamileliğimde suyum gelmeye başladığında altıma kaçırıyorum sanıp uyanmıştım ama bunu anlıyamaıdm