Esmanur_97 Bebiss123 bende lansinoh aldım her ihtimale karşı gümüş kapaklardanda aldım çatlıcakmış gibi hissediyorum çünkü 😊
Karsesi Bebiss123 ben incia aldım kullanıyorum 30 haftadan beri. Lansinoh da öneriliyor ben lanolinli diye şimdilil almadım ama daha kötüsü çatlarsa falan alıcam
aylinsss Bebiss123 ben lansiloh koydum bazıları doğal zeytinyağı da koyuyormuş birazda ondan koyacagım
Oyagunaydin Bebiss123 bende küçük bir lansinoh krem aldım onu koydum gümüş kapaklarımı da koyacağım ne olur ne olmaz diye
hm35 Bebiss123 lansinoh öneren çok ama içinde lanolin var bebek için zararlı olabileceğini okumuştum o yüzden daha doğal bişey aldım ben. badger nursing balm aldım.