Kızlar Meryem ana otu hakkında bilgisi olan var mı ?
Rahim açılmasına yardımcı oluyormuş diye duydum fakat sezaryanda olsa yapılsa ruhen bedenen iyi gelebileceğini düşündüm dogum kolay geçmesi açısından okuduğum kadarıyla.
Benim çatım dar olduğu için yüksek ihtimal sezaryan olcak onun stresini belki dua ile atarm diye düşündüm yakınlarıma yaptırmayı düşünüyorum.
Sezaryan olup kullanan ve gerçekten faydasını gören var mı ?