edaelifokmn ilk etapta pompa almanızı önermem. Zaten olası durumda ilk hastane veriyor sütünü gelmezse ki o arada eşinizr haber verirsiniz o alır getirir. Sadece doğum yapacağınız hastaneye yakın bebek mağazası ve oradan ihtiyac halinde alacağınız göğüs pompası adı ve markası belli olsun yazıp verin eşinize. Dediğim gibi ihtiyacta alırsınız. Ben ilk bebeğimde hiç pompa kullanmadım mesela , hatta arkadaşımın pompasıyla sağım yaptım sütüm çoktu , aynı akşam yine aynı göğsümü elimle sağdığımda çok daha fazla sütü elle sağımda çıkarmıştım. Ben genelde ihtiyac durumlarında elle sağıyordum .
Gecelik konusuna gelince çekim yaptırmadım ama pijamalarınız evdeki pijamalar gibi ayıcıklı mikili falansa eğer içime sinmez diyorsanız, şık bir sabahlık alabilirsiniz. Hem sonrada kullanırsınız.
Pusette hiç almadım. Portbebe kullandım. Puset örtüsü dediğiniz nasıl bişey bilmiyorum ama geneldr kullanan kişilet onun üzerine battaniye falan atarak kullanıyor.