MinikMucizeninAnnesi 3gün önce post açmıştım. Beta hcg’m 2.30 çıktı yükselme olur mu acaba diye. Denemek amaçlı bugün test yaptııııııım ve ne göreyim🙈👼 2.çizgi siliiiiiik 🐥 Allah’ıma şükürler olsun tekrardan tattıracak bu duyguyu 😍