Arkadaşlar 39+4 haftalık oldum iki gün önce muayene oldum 1cm açılman var dedi Perşembeye kadar kendi sancın gelmezse suni sancı verecem dedi 🥺sancım nişan su herhangi bi belirtim yok 😐 suni sancıdan korkuyorum ben bu Meryem ana otunu suya koysam açılma yada sancım olur mu yoksa bu ot sadece doğum başlayınca mı suya konulur 🤔