Halimecan Normal doğumdan sonra idrarda yanma olan varmı ve agrılarım hala geçmedi sizin n zaman geçti
sherlock_anne Halimecan eğer dikiş yerime idrar değerse acıyordu ama idrarı yaparken yanma hiç olmamıştı. Dikişin ağrısı 1-2 gün sürmüştü
Arzugrcan Ben de yanma hissi olur diye 2 saat kendimi tutmuştum , sonra dayanamadım oturdum yaptım , hiçbir şey hissetmedim , boşa korkmuşum ayrıca dikiş bende de vardı
Dilbur Canım normal doğum hakkında pek Bi bilgim yok sonda takılıyor mu acaba bana sezeryan iç in sonda takmışlardı baya Bi süre onun yanmasını çekmiştim