Tostosunannesiii 4 haftalık hamıleyım kabızlık cekıyorum ısın acıkcası ıkınmayada korkuyorum . Bısey olcak dıye.. benım gıbı yasayan oldumu hiç 🥲 yardımcı olur musunuz
Sibbeell Tostosunannesiii canim sabah ac karnına incir ve kuru kaysi ye su iç kahvaltıdan baya once olsun faydasini görürsün
lila321 Tostosunannesiii doktorunuzla konuşabilirsiniz çok ağırsa dupalac şurup var. Evde çözüm 2 kayısı kaynatın su çeksin onu en az yarım litre ılık suyla sabah aç karna için bizim ailede genetik var bu şekilde çözüyorum ben
Mondly Tostosunannesiii aç karnına ilk yiyeceğin şey olgunlaşmış armut olsun on dakika da ishal yapıyor
Ayssmom Dün yaşadım bu durumu ben ıkınmak zorunda kaldım bir şey olmadı yapacak bişeyimiz yokki ıkınmazsak sancı yapıyor