Merhaba anneler 6+2 olarak 2. Doktor muayesini olduk. Ve kalp atışını dinledik. Elhamdulillah çok güzel bir duygu mutluluktan ağladık ve eşim de duydu. Çok mutlu olduk. Galiba dünyanın en güzel hissi buymuş. Sizler ilk duyduğunuzda neler hissettiniz😍❤️