22+6 haftalıktım herşeyden habersiz rutin kontrole gelmiştik doktora bebeğin kafası baya aşağı inmiş acil tıp fakültesine gönderdiler bugün 23. Haftalık olacaktık prametüre geldi henüz çok küçük doktorlar çok Ümit bağlamayın dediler şuan tek bildiğimiz kalbi attığı küveste gösterdiler rabbim herkesin kucağına sağlıklı ve vaktinde almayı nasip etsin çok zormuş🙏🏻