Daha önce hiç böylesi başına gelen oldu mu bilmiyorum.. tabiki beterin beteri vardır ama bünyem kaldıramıyor artık birde buraya danışmak istedim bir kez kürtaj olmak zorunda kaldım🥺 bu 2.hamileliğim eşimle hevesle isteyerek olmuştu bu oğluşumuz ilk zamanlar hiçbir sorunu yoktu bebeğimin ta ki 19.haftasına gelene kadar beyninde sıvı birikmesi olduğunu öğrendim sürekli gittiğim kontrolümde beni direk perinatolojiye gönderdiler İlk gittiğim tamamen hayal kırıklığıydı eli yüzü sağlam olan çocuğa uzaylı yüzü gibi diye tabir yapıp elime rapor verdi üstüne üstlük aldır ya da düşük hapı yazayım kendin düşür dedi tabiki kabul etmedim eşim asgeri ücretle çalışıyor ve bir muayenesi 500 tlden aşşağı değil kaç farklı yere gittik konu sadece sıvı değilmiş beyninde köprücük kemiği dedikleri corpus kallozum kemiği gelişmemiş elimde raporlarla ağlayarak çıktım En sonunda Bakırköy tarafında isim olarak tanınan doçent doktora gittik amniyotik sıvı önerdi 3 bin TL istedi bizim bu yokluğumuzda genetik hastalığı varsa yatalak olur çocuğa yazık dedi Yaptırdık uyuşturmadan aldıkları için iğneyle sırf oğluma o iğnenin ucu değmesin canı yanar diye kendimi nasıl sıkıca tuttuğumu hatırlıyorum .. tabi bunlar 19.haftadan bir başladı 25.haftaya kadar sürdü sıvı sonucu çıktı ama temiz çıktı bir genetik hastalığı yoktu daha sonradan devlet hastanesine gitmeye karar verdim perinatoloji bölümüne her doktor Farklı konuştuğu için anlayamıyordum tam olarak ne olduğunu kordonsentez önerdiler Ama düşüğe sebep olma ihtimali yüksekti kabul etmedim Devlet hastanesine haftalarca gittim beynindeki sıvı miktarı bir artıyor bir azalıyordu doktorlar doğumundan sonra Şant ameliyatı olması gerektiğini söyledi Ve fetal mr önerdiler devletten randevu alamadım vermediler birkaç hafta bekledim bir görüntüleme merkezine kendimizden kısıp gidip emarını çektirdik kadın doğuma pek gitmiyordum birkaç gün önce gittim kilosunu vs takip için Şuan 32.haftamdayım 1368 kilo fakat vücut ölçüleri 29.haftaya uyumlu geç döllenme en fazla 1-2 hafta geri olabiliyor 3 hafta geriden vücudu cılız olur dediler inat ettim yedikçe sağlıklı şeyler yemeye çalışıyorum daha dün perinatolojiye gittim tekrar aynı devlet hastanesine beyin kısmı hala aynı o kemik sadece ufak gelişim göstermiş Sıvı azalıp yükseliyor her gittiğimde peki ne olucak diye sorduğumda doğumdan sonra zor zamanlar sizi bekliyor bebeğin bünyesine de bağlı ama çok ağır derecede zihinsel engeli de olabilir hafif de ama böyle devam ederse durum belli dediler Kist de var beyninin içinde napmam lazım dediğimde onunda ameliyatla alınması lazım cevabını alıyorum birde bunun yanında dün gittiğim ultrasonda 2 tane safra kesesi gözüktü vücudunda oğlumun genetik anormali dediler ama eşimde de benim ailemde de genetik bir rahatsızlık yok çok ilerisini bilemem tabiki ama ameliyatla birinin alınması gerekiyormuş sanırım 2 haftasına tekrar randevu verdiler Eşimle artık gülemiyoruz bile onun kafası bir dünya düşünüyor herşeyi peki yan ben? Yapabildiğim tek şey karnımı sevip oğlum nolur iyi ol beni üzme diye onu okşayıp gözümden yaşlar gelmesi..biraz uzun yazdım affola ama kafa olarak kaldıramıyorum..