Caniimkizim Kızlar bugün acile muayeneye 340 lira verdim. Salı kontrol var ücret vermicem peki 15 içinde 3.kez gitsem ücret verecek miyim?
Sdgcmnn Caniimkizim kontrol süresi 10 gün diye biliyorum on gün içinde istersen beş kere git ücret vermiyorsun
ysfali06 Caniimkizim kontrol süresi 10 gün. Onuda bir kez kullanabiliyorsun diye biliyorum. İkinci kontrol yine ücretli olur sanırım
Brcccc Caniimkizim ödemiyorsun kontrol muayene süren bitene kadar istersen doktorun seni 5 kere çağırsın ben de bir kez acilden muayene olmştum daha sonrasında 15 gün içinde iki kez daha gittin hiç para ödemdim pembemavi galiba hastanniz de şimdiden gçmiş olsun 😊
ogrencianne35 Caniimkizim ben doruk a gidiyorum 15 gün kontrol süresi gidebilirsin doktorun gel dediği surede
Brcccc Caniimkizim biraz pahalı evet ama ben çok memnunum aldığım hizmet karşısında o yüzden her yer zamlanmış fazla fazla