Merhaba hanımlar kendi doğum hikayemi anlatıp rahatlatmak istıyorum bazı arkadaşları 🥰Aşırı doğum korkum vardı ve hamileliğim o kadar kötü geçtiki anlatamam düşük tehlikesi sonra 6 .aya kadar mide bulantısı kafamı kaldıramazdım hep yatardım su içmek bile bni yok ederdi sonra midem geçti sırtım belim çok ağrırdı artık taşıyamaz hale geldim hep ağlıyordum ya yapamazsam hamilelik böyle ise doğum nasıl üstüne panik atağım var doktorumla sezaryan anlaştık 38+2 de gel dedi inanın sabah a kadar uyumadım gözüm kapanmadı ağlıyorum ameliyathaneye girdim ama hayla panik im ama öyle güzel doktorum vardı ki arkadaş gibiydi saolsun belden iğneyi asla hissetmedim sondamı uyuştuktan sonra yaptılar o ara hayla ağlıyorum fenalaştım doktorum sakinleştirdi sade sallantı olcak dedi sonra tostosumu gösterdi ve o an dünya bnm için bambaşka oldu hemen oğlumu almak için ayaklandım o panik gitti güçlü 💪 kader yerine geldi bn doktorum bu kadar hızlı ayakta olacağımızı düşünmedik ama onu görünce annemi bile istemedim yanımda kalmasına eşim i istedim annem olursa ona güvenir yapamam kalkamam inanın hiç birşey zor değil rabbim derdi veriyorsa dermanınıda veriyor rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın hamilelere kuvvet versin 🥰🤲zaman çabuk geçiyor tostosum şuan 70 günlük üzülmeyin tadını çıkarın