DilaraKk sezeryan olur çünkü ikizin normal doğum riskleri çok fazla birde siz tek yumurta ikizizisiniz ikiside aynı anda kanala girerse hem sizi tehlikeye atarlar hemde kendilerini. O yüzden sizin iicn sağlıklı doğum sezeryandır tabi doktorunuz daha iyi bilir. Ben çift yumurtayim altlı üstlü bebekler sağlıklı bir normal doğuma hiçbir engelim yokken ikiside dönmüş makat gelişi olduğu için sezeryan olacağım.