Selam kızlar. Ben tam bir Türk kahvesi aşığıyım. Hamile kalmadan önce gece gündüz günde 6-7 fincan şekersiz kahve içerdim. Tabi şimdi çok zararlı yazanlarınız olacak bende biliyorum. 😊 hamile kaldığımdan beri günde 1 fincan içiyorum. Benim doktorum 1 fincan içebilirsin dedi. Ama günde 2 fincan içenler de var. Kahve krizine zaman zaman giriyorum. 😂🙈 sizler günde kaç fincan içiyorsunuz? Doktorlarınız neler diyor bu konuda? Merak ettim.
Sevgiler 😘