Güzel annelerim 38+5 haftalık gebeyim .Biraz önce lavaboya gittim küçük bir parça düştü kan pihtısı gibi düşmüş ve peçeteye silindiğimdede kanlı bi sıvı aktı çok az bu nişan sanıyorum . Benim sorum nişan gelince hastaneye hemen gitmek gerekirmi şuan çok hafif sanki adetim başladı gibi adet ağrım var bana yardımcı olabilirmisiniz 🤭