Ftmhmt 37+3 olduk. Akşamdan beri bir baş ağrısı hala kendime gelemedim. Ağrıdan uyuyamıyorum uyumayı deniyorum yok mapcam ben of offffff
Hilal231112 Bende şuan uykumdan uyandım ağrıdan o kadar kötüyüm ki .Buzluktan buz aldım ayaklarıma ellerime koydum biraz hafifliyor .
Hilal231112 Ftmhmt parol içtim bana mısın demedi.Sadece buzla dayanılacak kadar olmasını sağlayabiliyorum
Hilal231112 Ftmhmt olabilir Allah yardım etsin Baş ağrısı da insanı yıpratıyor.İnşallah kısa sürede geçer .