Kizlar mrb
2. Gebeligim ve 11+4 teyim eklem agrilarim var 2 gndr
Bu arada kizimda 7. Ay bitiyordu boyle oldu magnezyum.eksikligi oldugunu soylemisti dr sorum şu yani benim gibi bu haftalarda boyle.olup ilac kullanmadan agrisi gecen oldumu? Onerileriniz neler??