Kubrymn Merhaba kızlar kocaeli Alikahya hastanesine giden var mı varsa hangi doktur ve memnun musunuz?? Doktor arayışındayım
eomeoni Ben cengiz beye gittim memnun kalmıştım detaylı için yönlendirmişti o yüzden mehmet beye de gittim o da eh işte kötü değil iyi de değildi Soy ismi demirel olan çift var onların ismini çok duydum değerlendirebilirsin