Kızlar valla stresten erken doğuracağım galiba
Belime sabit bir ağrı geldi yaklaşık 15 dk dır pozisyon ile azalıyor acaba bu sancı olabilir mi?
Evde yalnızım normalde annemdeyim ama annem anneannem rahatsız olduğu için hastanede kalmak zorunda kaldı çok huzursuz seni neden bıraktım diye ve kardeşlerine demis bi daha bırakamam diye kocası gelsin izin alsın da demisler yani benim kocam gelecek taa gurbetten ben falan önemli değilim yani hala bu durumda bunu da duyunca ağrılar girdi çok korkuyorum 33 haftalık hamileyim.
Kanepede yattım aynı pozisyonda ondan mı oldu acaba :((((( Ah nelerle uğraşıyorum bilseniz iyi dayanıyor bu bebek stres stres bıktım artık