Minik95 ben yıllarca yumurta rezervi eksikliği sorunu yaşadım 8 yıl denedik durduk en son çok iyi bir doktora denk geldim ve bunum aslında çokta bi sorun olmadığını söyledi ilk işimizin rahim filmi olması gerektiğini söyledi. Tüp bebek deneyecektik tekrardan çünkü. Neyse rahim filmim çekildi doktorum 1 ay asla korunmasız ilişki önermedi aşırı radyasyon aldığım için bebeğim olsa bile sorunlu olacağını söyledi 1 ay korunduk. Hani olmaz olmaz olursa sorun olur diye korktuk işin aslı. Daha sonra doktor her şey yolunda dedi tüp bebek tedavisi için ilaçlarımızın siparişini çektik her şeyimiz hazırdı ki regl tarihi bekleniyordu çok şükür olsun ki kendiliğinden geldi mucizem. Rahim filminde herhangi bir sorun da çıkmamıştı hamdolsun. Ama doktorum bu oranın çok yüksek olduğunu söyledi (rahim filmi sonrası gebelik oluşması oranının) sanırım enjekte edilen sıvı spermin daha hızlı ulaşmasını sağlıyor, tüplerde küçücük tıkanıklık varsa açıyor. Ben öneririm size çektirmenizi Rabbim sağ esem kucağınızı doldursun inşallah 🤲🏻🤲🏻♥️