Filizim6161 Nefes almakta zorlanıyorum uyumak istiyorum fakat nefes alamayınca sıçrayarak uyanıyorum napıcamı bilmiyorum korkuyorum cok
Busra3509 Filizim6161 bende öyle Carpıntı tutyo beni birde uykudan bogularak uyanym nefes nefeseeeeee. Uyumaya korkuyorum
mucizemi_beklyrm Filizim6161 sırt üstü yatma canm Sol tarafına çoğunlukla yatmaya çalış belkide faydası olur
Melike0642 Filizim6161 ilk zamanlar bende de oluyordu canım şuan da oluyor ara ara tabi ilerleyen zamanlarda geçecektir
Busra3509 Filizim6161 benimde sürekli nefesm kesılıyor Gece uykuda daha cok gidior aniden nefesm. Nabzım yüksek bide benim kalp atısımmm 150 160 gördüm
ooomammamia1 Filizim6161 Allah gelmiş geçmiş eylesin bende geçen ay atlattım ama nefes darlığı yaşamadım o dönemde çok şükür
Pemberuyam_ Filizim6161 cok gecmis olsun ben de hamileligin basinda atlattim simdi 23+3 oldum, siz de atlatip sag salim kavusursunuz insallah bebisinize🙏
ooomammamia1 Filizim6161 amin amin cümlemize bi an önce kurtulalım.. İnşallah sizinde şikayetleriniz biter gider 🙏🏻
kbrMEVA Filizim6161 sola dönüp uyumaya çalışın bendede oluyordu sola döndüm bir kaç kez derin nefes alıp verin in kere filan iyi geliyo
Filizim6161 ooomammamia1 ooomammamia1 amin inşallah cnm aileminde çoğu korona okadar yanlız uzgunumlki